Мінімальна кількість для замовлення - 6 шт
Магазин-склад — Безалкогольні — Fever Tree — Тонік Fever Tree Indian
Є в наявності
Мінімальна кількість для замовлення - 6 шт
ІСТОРІЯ ТА МЕТА БРЕНДУ
Fever Tree є провідним світовим постачальником газованих напоїв преміум класу у понад 100 країнах світу.
Це історія про те, як бренд докладає всіх зусиль, щоб бути найкращим.
Засновники бреду Чарльз і Тім обидва помітили, що алкоголь преміум класу швидко зростає, завдяки зростаючій обізнаності споживачів про походження того, що вони споживають Однак цей зростаючий інтерес до їжі та напоїв преміум класу, здавалося, знехтував продуктом для міксології.
Їм обом здалося надзвичайним те, що люди платять чималі гроші за високоякісний алкоголь, тому потрібен був продукт для міксології такого ж преміум класу.
Це так само вірно сьогодні, як і коли перша пляшка тоніка була виготовлена в 2005 році, і залишається центральною у всьому, що робить бренд.
Виробник прагне до досконалості, продовжує впроваджувати інновації в продукти та упаковку, кидає собі виклик, щоб зробити суттєві зміни в боротьбі зі зміною клімату або в тому, як будуються прямі, стійкі відносини в усьому ланцюжку постачання, і прагне, щоб надихнути та залучити колег клієнтів, партнерів і споживачів у прагненні до кращого.
ЧОМУ FEVER TREE НАЙКРАЩИЙ?
БРЕНД З ІСТОРІЄЮ ПОЧИНАЮЧИ З 2003 РОКУ
ЛІДЕР ПРОДАЖІВ В ТОП 50 БАРІВ СВІТУ
ТОНІК НОМЕР 1 В СВІТОВИХ ГОТЕЛЯХ
8-Й РІК ПОСПІЛЬ НАЙБІЛЬШ ПРОДАВАЄМІ ТА НАЙПОПУЛЯРНІШІ
ТОНІКИ У ЗВІТІ Drinks International Best Bar Brands
СХВАЛЕНІ СВІТОВИМИ ЗНАВЦЯМИ СМАКУ Robert Parker , Sergio Herman , Ferran Adria . ТОНІКИ, ЯКІ ВИЗНАЮТЬ І ОБИРАЮТЬ СВІТОВІ ЗНАМЕНИТОСТІ
БРЕНД ВИСТУПАЄ ПАРТНЕРОМ ТА СПОНСОРОМ СВІТОВИХ ЗМАГАНЬ ТА ТУРНІРІВ
ВСЕ ТОМУ ЩО:
ПРОДУКТ БЕЗ ШТУЧНИХ ПІДСОЛОДЖУВАЧІВ АБО БАРВНИКІВ
НАТУРАЛЬНІ ІНГРЕДІЄНТИ ТА СМАКИ, ЯКІ ОБИРАЮТЬСЯ З РІЗНИХ КУТОЧКІВ СВІТУ
ІДЕАЛЬНА КАРБОНАЦІЯ
Алкоголь | 0% |
---|---|
Країна | Великобританія |
Бренд | Fever Tree |
Літраж | 0.2 |
Привід | щодня |
Категорія | Безалкогольні |
Міцність | 0-7% |
Відгуки
Відгуків немає, поки що.