Віскі Jameson Stout — тричі дистильований купажований ірландський віскі, дбайливо витриманий в діжках з-під ірландського крафтового пива.
Аромат віскі Jameson Stout: початковий аромат свіжоскошеного сіна доповнюється насиченими запахами фруктового саду — зелених яблук, груш і пікантного лайма.
З’являються м’які пряні відтінки — від зеленого чаю до лісового горіха та молочного шоколаду.
Смак віскі Jameson Stout: початкова солодкість, притаманна ірландському віскі, дистильованому в перегінному кубі, швидко доповнюється легкими нотками хмелю та какао-бобів, які з’являються під час завершальної витримки в пивних діжках.
Післясмак віскі Jameson Stout: довгий і солодкий, з ароматом молочного шоколаду й ірису.
Історія Віскі Jameson Stout
Віскі Jameson Stout веде свою історію з другої половині XVIII століття, коли в Ірландії стрімко зростало і розвивалося виробництво віскі.
Джон Джеймсон не був новачком у справі виробництва віскі. Він був одружений на Маргареті Хейг з шотландській династії з п’ятьма віскікурнями. Свою винокурню Джон відкрив у Дубліні, на Боу Стріт.
Коли другий син, також Джон став партнером свого батька, сімейне підприємство називали John Jameson & Son.
У 1811 році на віскікурне Джеймсон був встановлений гігантський перегінний куб ємністю 1256 галонів. Компанія витрачала значні суми на інновації і розширення виробництва.
У 1823 року John Jameson & Son стала другим найбільшим виробником віскі в Ірландії. У тому ж році у віці 83 років Джон Джеймсон вмирає, і управління бізнесом повністю переходить до Джону-молодшого.
В той час в сусідній Англії вважали кращим саме віскі з Ірландії, а не з Шотландії. Ірландський віскі вважався більш якісним, він був м’якше і легше, а доставити його було дешевше і швидше.
Перевага ірландського віскі було настільки явна, що шотландські виробники почали експортувати свій віскі через Дублін, щоб в Англії видавати його за ірландський. Попит на віскі Jameson почав перевищувати пропозицію.
До 1887 року компанія займала територію в п’ять акрів. Підприємство було напрочуд автономним.
У комплекс віскікурні входили всі необхідні для виробництва віскі підрозділи – бондарський цех, кузня, лісопилки, магазини для інженерів, теслярів і красильників.
Джеймсон були найбільшими роботодавцями в Дубліні – і при цьому вельме дбайливими.
Віскі Джеймсон бочками купували перевірені дистриб’ютори, а потім розливали його в пляшки і продавали в роздріб. Лейбл Jameson став символом якості і зрілості.
На початку 1890-х років індустрія віскі вступила в епоху купажування і відданість традиційним методам на Jameson змусила їх зіткнутися з серйозним проблемами.
Швидке і недороге виробництво зернового спирту, в ректифікаційних колоназ Аенаса Кофі, кардинально змінило ринок віскі.
Так сучаснішіі винокурні отримали більш м’який напій, який був дешевший і легше. Ірландські віскікурні вирішили плисти проти течії.
У 1879 році Джон Джеймсон і інші ірландські виробники опублікували буклет «Правда про віскі», в якому вони стверджували, що купажований віскі просто не можна називати словом «віскі» і що подібна «фальсифікація» повинна переслідуватися за законом.
Віскікурня John Jameson & Son, що зараз виробляє віскі Джеймсон СТаут, залишалася затятим прихильником традиційного виробництва віскі, але об’єми продажу і доходи стрімко падали.
Для того, щоб вийти з цього затяжної кризи, були потрібні серйозні зміни і вольові рішення. В цей час біля керма компанії встав Ендрю Джеймсон.
Ендрю перетворив компанію в акціонерне товариство і модернізував все підприємство, відмовився від розширення виробництва. Але цього було недостатньо. Перешкодою стало скорочення експортного ринку ірландського віскі в цілому.
Цьому сприяли ціла низка факторів і подій: агресивне просування шотландських віскі, розрухи після першої світової війни, кровопролитної громадянської війни і після знаменитого Пасхального повстання недалеко від Боу Стріт.
Так і сталося, що John Jameson & Son просто вже не могли конкурувати з шотландцями. З «сухим законом» в США Jameson втратив самий багатообіцяючий ринок.
Ледве John Jameson & Son оговталися від американського «сухого закону», як грянула Друга світова війна, коли віскікурні відчували гостру нестачу зерна. Ірландська індустрія віскі стояла на межі повного зникнення.
Виробники ірландського віск вже не мріяли про експортні, вони відчайдушно намагалися зберегти позиції хоча б всередині Ірландії.
У 1966 році три найбільших ірландських виробника John Jameson & Son, John Power & Son і Cork Distilleries Company об’єдналися у компанію Irish Distillers Ltd.
Старі заводи були закриті і виробництво всього віскі було перенесено на сучасний завод в місті Мідлтон, де були дбайливо збережені всі традиційні технології виробництва, що відрізняють ірландський віскі.
Так Jameson став вироблятися не в Дубліні, а в графстві Корк, на півдні Ірландії. В 1988 році компанія з готовністю прийняла пропозицію Pernod Ricard про приєднання до французької групи. Для Jameson настали нові часи.
Входження в Pernod Ricard істотно полегшило доступ Jameson на світові ринки. Продажі вперше перевищили 1 мільйон ящиків в рік, і бренд увійшов в сотню найбільш продаваних міцних спиртних напоїв.
У 2006 році продажі в тому числі віскі Jameson Stout склали вже понад 2 мільйони ящиків.
Всі віскі від виробника віскі Jameson Stout
Офіційна сторінка віскі Jameson Stout https://www.jamesonwhiskey.com/uk-UA/ourwhiskeys/
Відгуки
Відгуків немає, поки що.