Коньяк Hennessy VS х Faith XLVII – це обмежений реліз Hennessy VS, випущений в колаборації з художницею із Південної Африки Faith XLVII.
Коньяк Hennessy VS х Faith XLVII:
Коньяк Hennessy VS 0.7л (Very Special)
Купаж з більш ніж 40 коньячних спиртів з кращих виноробних районів регіону Коньяк. Це прямий нащадок того самого коньяку, що був випущений майже 200 років тому Морісом Хеннессі.
Колір коньяк Hennessy VS: яскравий золотисто – червоний.
Смак коньяк Hennessy VS: ранні свіжі фрукти, дерево, мед, вершки та ванільна пряність.
Аромат коньяк: ваніль, дуб, ягоди, горіхи, квіти та ягоди.
Коньяк Hennessy VS та його історія
Hennessy – найстаріший і найвідоміший коньячних бренд. Власне, саме з засновника Hennessy справжня історія коньяка і почалась. Але все по порядку.
В армії французького короля Людовика XV служив ірландець Річард Хеннессі. У 1765 році він отримав поранення і був направлений на лікування в госпіталь на острові Ре, що знаходиться недалеко від міста Коньяк.
На той час знаменитим напоєм міста Коньяк був бренді, що нібито міг поставити на ноги навіть мертвого. В цілому бренді Річарду сподобався і в тому ж році він зареєстрував свою фірму, розпочав власне виробництво і осів в Коньяку.
Саме Річард Хеннессі вніс великий вклад в те, що назва французького містечка згодом стала назвою одного з найблагородніших і вишуканіших напоїв в світі.
Популяризацію коньяку Річард вирішив розпочати з Лондона, бо саме там зароджувались всі модні тенденції. Ірландське коріння та бізнесова хватка разом дали чудовий результат і дозволили Хеннесі досить швидко завоювати британський ринок.
Після цього Північну Америку завоювати було ще легше: Америка вважала своїм обов’язком скуповувати їх товари, бо французи допомогли отримати американцям незалежність від Англії.
Бізнес розвивався дуже успішно і до 1800 року коньяк Hennessy складав майже половину всього експорту французького коньяку, обігнавши всіх конкурентів. У 1800 році Річард Хеннессі помирає, залишивши компанію на свого сина Жака.
Жак Хеннесі чудово впорався, не дивлячись навіть на наполеонівські війни, що бушували в той час по всій Європі.
У 1817 році принц-регент Георг IV, що потім став королем Великобританії, замовив у компанії особливий коньяк “very superior old pale cognac” (в перекладі: на старому коньячному спирті світлого забарвлення і виняткової якості).
Незручну назву скоротили до V.S.O.P. Результат вийшов таким приголомшливим, що весь британський вищий світ марку Hennessy, а класифікація V.S.O.P. набула широкого поширення і використовується дотепер.
Лише через рік, у 1818 році коньяк Hennessy замовила і російська імператриця Марія Федорівна. Так через десять років в столиці Російської імперії почало роботу торгове представництво Jas Hennessy & Co.
Зовсім несподівано у 1932 році коньяк Хенесі отримав значне збільшення продажів завдяки епідемії холери. Найкращими “продавцями” коньяку стали англійські лікарі, що радили його в якості найкращого дезинфікуючого засобу.
Поступово, але впевненно коньяк Hennessy підкоряв собі сердця цінителів усього світу. На середину 19 го століття вже до 90% всієї продукції компанії йшло на експорт.
Коньяк Хенессі став широко відомим в Старому і Новому Світ, серед активних постійних покупців були майже всі королівські будинки Європи, включаючи російських імператорів.
Інтереси компанії не обмежувались Європою і Північною Америкою і вона почала адаптувати та активно просувати свої напої на інші, не освоєні території, включаючи Азію і Австралію.
У 1856 році була розроблена і представлена нова лицьова етикетка коньяку Jas Hennessy & Co. Віддаючи данину засновнику, на етикетці розмістили герб Хеннессі, відомий як Bras Armé – рука в латах із занесеною алебардою.
Розвинена агентська мережа компанії не тільки сприяла просуванню торгової марки та підвищенню продажів, іноді вона прямо таки врятовувала компанію.
Наприклад, коли у Франції у 1880-х роках майже весь урожай був з’їдений філоксерою, компанію врятували саджанці, передані з Техасу, що мали стійкість до цієї шкідниці.
Компанія Хенесі завжди йшла трохи попереду свого часу, створюючи нові напої, правила, нові прийоми. Вони першими почали використовувати іміджеву рекламу, що навіть не мала тоді своєї назви.
Hennessy подавали свій коньяк на всіх значущих заходах і поступово почали напряму асоціюватись з вищим світом та успіхом.
У 1864 році компанія Hennessy трохи не перша в світі зареєструвала свою торгову марку і для захисту від підробок почала продавати свій коньяк не у бочках а у прозорих пляшках.
Приблизно у цей же час Моріс Хеннессі, що тоді керував компанією, створив ту саму класифікацію коньяку а допомогою зірок, якою ми користуємось і тепер. Коньяк Хенессі VS, наприклад, відповідає 3м зіркам.
Той же Моріс Хеннессі, правнук Річарда, змішав старі коньячні спирти з фамільних запасів, назвавши коньяк Hennessy XO. Це був фурор в коньячному світі народження і цілого класу коньяків XO (extra old – «дуже старий»).
В 1968 році був випущений мільйонного ящика коньяку Hennessy. Але друга половина ХХ століття виявилася важким часом для фабрикантів елітних і престижних товарів. Вистояти легше було об’єднавшись.
Тому у 1971 році глава компанії Кіліан Хеннессі після довгих роздумів продав частку сімейного бізнесу дому Moet & Chandon, що випускає не менш відомі шампанські вина.
Клод Моет заснував свою компанію і почав торгувати шампанським приблизно в той же час, коли Річард Хеннессі – коньяком.
Через 17 років об’єднана компанія прийняла стратегічне рішення – увійти до складу холдингу Louis Vuitton, що спеціалізується на виробництві предметів розкоші.
Всі напої від виробника коньяк Hennessy VS.
Офіційна сторінка коньяк Hennessy VS: https://www.hennessy.com/
Відгуки
Відгуків немає, поки що.