Marques de Casa Cabernet Sauvignon – чилійське червоне сухе вино з гладкою, майже шовковистою текстурою. Вино приготоване з винограду, зібраного у долині Майпо.
Колір Marques de Casa Cabernet Sauvignon: темно – червоний.
Аромат Marques de Casa Cabernet Sauvignon: насичений, з яскравими нотами вишні, чорної смородини і ожини, з відтінком смоли і диму.
Смак Marques de Casa Cabernet Sauvignon: концентрований, з потужними танінами, але згладжений і шовковистий.
Про виробника Marques de Casa Cabernet Sauvignon:
Бренд Marques de Casa, що виробляє вино Маркеc де Каcа Каберне Совіньон, належить до компанії Concha y Toro, що є найбільшим виробником та експортером вин з Латинської Америки та однією з 10 найбільших винних компаній у світі.
Виноробня Concha y Toro розташована в Сантьяго-де-Чилі, але у компанії з понад 10 000 оброблюваних гектарів і розташовані вони також у Чилі, Аргентині та США.
Починаючи з 2012 року, Concha y Toro має стратегію сталого розвитку, до якої застосовується підхід зверху вниз, який починається з бачення та місії у найвищій точці, а потім встановлює шість стратегічних опор.
Кожна опора має конкретні фокуси, конкретні ініціативи та цілі ефективності, а також виконавчих керівників, відповідальних за управління та контроль за їх виконанням.
Визначення змісту та стратегічних осей стратегії базувалося на аналізі та відповідних темах для основних груп інтересів винного заводу (зацікавлені сторони), а також визначало сфери, які потребують внутрішнього та / або зовнішнього управління виконання стратегічних цілей.
Для впровадження, управління та контролю за дотриманням стратегії були призначені виконавчі керівники з кожної опори.
Ці керівники складають, разом із генеральним директором та підконтрольним управлінням сталого розвитку, Виконавчий комітет зі сталого розвитку.
Комітет відповідає за постійну оцінку та моніторинг виконання цілей, включаючи необхідні корективи та переформулювання, коли це доречно.
Concha y Toro визначила пріоритети своїх зацікавлених сторін, пов’язавши їх зі своєю Стратегією сталого розвитку.
Ця вправа була проведена внаслідок впливу та залежності від кожного учасника в ланцюжку створення вартості, класифікуючи їх залежно від того, є вони внутрішніми чи зовнішніми зацікавленими сторонами.
Компанія підтримує різні канали спілкування та діалогу з кожним із зацікавлених сторін, з метою знання їх сприйняття та очікувань щодо виноградників, що дозволяє їй ефективніше керувати механізмами взаємовідносин.
Concha y Toro визначила однією з основних цілей прихильність етичним цінностям, якими керує компанія, та дотримання чинних норм та норм юрисдикції, де вона працює.
Для Concha y Toro важливо, щоб будь-яка діяльність чи рішення, пов’язані з виробництвом, розподілом або продажем її продукції, здійснювались за принципами та цінностями, що представляють компанію.
З цією метою компанія має внутрішній регламент та Кодекс етики та поведінки, що чітко встановлює поведінку, яка очікується від директорів, керівників та всіх працівників винного заводу та його дочірніх підприємств.
Кодекс етики та поведінки Concha y Toro регулює, серед іншого, відносини між працівниками і компанією, а також відносини між компанією і її клієнтами, постачальниками, охорону навколишнього середовища, використання майна та інформації.
Основний принцип, який пропагується, – це цілісність та прозорість, прихильність якості, яка відрізняє співробітників винного заводу, повага основних прав, недискримінація, правильне використання активів компанії, поводження чесний з постачальниками, турбота про навколишнє середовище та ін.
За дотримання Кодексу та управління етикою на винограднику відповідає Управління з дотримання вимог, яке залежить від загального корпоративного аудиту внутрішнього контролю, та Комітет з питань етики, призначений радою директорів, який відповідає за розповсюдження та забезпечення дотримання вимог. Кодексу та внутрішнього розпорядку компанії.
Управління конфліктами інтересів розглядається в Протоколі операцій із пов’язаними сторонами та Кодексі етики та поведінки, які визначають процедури виявлення, зв’язку та управління ситуацією такого типу.
Concha y Toro характеризується тим, що включає стійкість у своє корпоративне бачення, збалансовано поєднуючи економічні, екологічні та соціальні виміри бізнесу.
В останнє десятиліття Concha y Toro очолила зростання чилійської виноробної промисловості, зумівши позиціонувати себе як гравця світового класу у виноробній галузі.
Щоб зберегти це лідерство та продуктивний ланцюг, що відповідає її довгостроковому баченню, компанія включає стійкість як частину своєї філософії та стратегічного елементу свого бізнесу.
Компанія вважає важливим дбайливе ставлення до навколишнього середовища протягом усього виробничого та збутового ланцюга своєї продукції, розвитку робітників, людей та громад, де вона працює, разом із відповідальним економічним зростанням.
У цьому контексті, починаючи з 2008 року, компанія має зону сталого розвитку, яка діє як сполучна ланка між різними керівництвом компанії та управлінням соціальними та екологічними проблемами.
Відео про Marques de Casa Cabernet Sauvignon
Офіційна сторінка виробника Marques de Casa Cabernet Sauvignon: http://www.marquesdecasaconcha.com/
Всі вина виробника Marques de Casa Cabernet Sauvignon
Аромат: насичений, з яскравими нотами вишні, чорної смородини і ожини, з відтінком смоли і диму.
Смак: концентрований, з потужними танінами, але згладжений і шовковистий.
Фудпейрінг: гриль, дичина, м'ясо червоне, молоді сири, тверді витримані сири
Особливості вініфікації: Виноградники: Puente Alto Vineyard і Pirque (650м і 570м над рівнем моря). Ґрунти: алювіальні, бідні, кам'янисті з большим кількістю гравію в надрах. Посадка лоз: 1986-2005 роках. Збір урожаю: ручний, в квітні. Ферментація в сталі: 8 днів при температурі 26C. Витримка: 16 місяців (частина у французькому дубі, частина - в 5000-літрових бочках).
Коля –
Хороший каберне , з витримкою і своїм характером.